پزشکیان: برای حل مشکلات باید با هم وحدت کنیم-راهبرد معاصر
آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟ نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد آرا

پزشکیان: برای حل مشکلات باید با هم وحدت کنیم

پزشکیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر می‌خواهیم مشکل مملکت حل بشود باید با هم وحدت کنیم و به عالمان و دانشمندان و انسان‌های توانمند متکی شویم.‌
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۴۷۰

به گزارش راهبرد معاصر،مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز ،آذرشهر و اسکو پس  از ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ‌
در جمع خبرنگاران  ضمن تسلیت سانحه برای شهدای خدمت، گفت: برای اینکه بتوانیم به مشارکت پرشور کمک کنیم، وارد صحنه رقابت شدم.


وی افزود: آنچه ما و مجریان باید انجام دهند، حرف های جدید و راه جدید نیست؛ مشکل ما این است که آنچه سیاست های کلی ابلاغی از سوی رهبری و قانون و برنامه است را یک طرف میگذاریم و از خودمان حرف های دیگری میزنیم.


پزشکیان گفت: باید برای اهداف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم. قرار بود ایران جایگاه اول منطقه را در عرصه اقتصاد، علمی و فناوری با هویت اسلامی و انقلاب داشته باشد.


وی اضافه کرد: سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع مناسب درآمد، نهاد مستحکم خانواده، به عدم فقر و تبعیض جزو بندهای سیاستهای ابلاغی رهبری بوده است. ما باید در منطقه جایگاه برتری می‌داشتیم و باید کاری می‌کردیم مردم از سلامت کامل برخوردار بوده و آموزش از عدالت برخوردار می بود.


داوطلب ریاست جمهوری گفت: تنظیم رابطه دولت و مردم و همچنین افزایش سهم مردم در امور کشور و ایجاد امکانات عادلانه برابر و رفع تبعیض در مناظق مختلف از جمله این موارد ابلاغی است. آیا مناطق مختلف کشور دسترسی عادلانه به منابع دارند؟
پزشکیان عنوان کرد: قانون برنامه باید اجرا میشده و باید ارتباط منطقی با دنیا میداشتیم. چرا این عملی نشده؟ چون یک عامل بیرونی و یک عامل درونی داریم.


وی اضافه کرد: باید قبول کنیم کسانی که در این کشور هستند بر اساس توانایی هایشان باید جایگاه ها را به دست بگیرند نه بر اساس گروه و جناح. ما باید بدنبال کسانی برویم که علم، مهارت و تجربه دارند. ممکن است این افراد دوست ما هم نباشند ولی در جهت سیاست‌های کلی باید عمل کنیم.


داوطلب ریاست جمهوری تصریح کرد: فرد مسئول باید این کار را انجام دهد و اگر نکند، باید پاسخگو باشد. ما باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین گروه ها، دسته ها و احزاب ایجاد کنیم. تقوا از نظر اعتقادی یعنی حرکت بدون خطا؛ این حرکت باید در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و همه عرصه ها رخ بدهد. نه اینکه برخی افراد ناتوان قدرت را بدست بگیرند و مشکلات متعدد ایجاد شود و پاسخگو هم نباشد.


پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مشکل کشور حل شود باید به افراد توانمند متکی شده و با وحدت و انسجام در جهت سیاست‌های کلی حرکت کنیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده